Do odważnych świat należy – salonik prasowy Kolportera.

Kolporter jest właścicielem ponad 900 saloników prasowych, więcej niż 30% z nich prowadzona jest przez osoby w wieku „50+”. Dlatego też firma zdecydowała się na przygotowanie specjalnej oferty dla tej grupy wiekowej. A jak się pracuje w saloniku? Postanowiliśmy się tego dowiedzieć od Partnerki „50+”.

Salonik prasowy Kolportera

Teresa Serwata od kilkunastu lat prowadzi salonik Kolportera

– Z Kolporterem związana jestem od 2001 roku. Do prowadzenia saloniku, jeszcze na zasadach franczyzowych, namówiła mnie siostra. Była już wówczas na emeryturze, a i ja powoli zbliżałam się do wieku emerytalnego, więc szukałam jakiegoś zajęcia. Postanowiłyśmy spróbować. Przez 5 lat prowadziłyśmy salonik same, a Kolporter dostarczał nam tylko prasę. To było niesamowite wyzwanie. Trzeba było pamiętać o zatowarowaniu, wszystko samemu rozliczać, obsługiwać klientów, pilnować terminów. Początkowo było to trudne, bo nie miałam żadnego doświadczenia w pracy w handlu. Gdy Kolporter zaproponował nam przejście na system partnerski nie wahałyśmy się. Miałyśmy zaufanie do firmy. Przejście wiązało się z licznymi udogodnieniami, uproszczeniem i wyeliminowaniem niektórych zadań. I muszę przyznać, że od tego czasu wszystko poszło tak do przodu, że obecnie prowadzenie saloniku na zasadach partnerskich w Kolporterze to czysta przyjemność. Wiadomo, że początki zawsze bywają trudne, bo zadań jest sporo, jednak w każdej chwili można liczyć na pomoc pracowników Kolportera, dzięki czemu najgorsze problemy są w moment rozwiązywane – mówi Teresa Serwata, Partnerka prowadząca salonik prasowy w Kielcach.

Osoby chętne do współpracy z Kolporterem są odpowiednio przygotowywane do przejęcia saloniku prasowego. Zanim rozpoczną samodzielnie pracę są szkolone z zakresu zadań, które je czekają. Odbywają także staż w działającym saloniku. Osoby, które nie miały styczności z komputerem mogą liczyć na specjalny kurs podstaw obsługi komputera. – Staramy się tak przygotować Partnerów, aby po naszym kursie mogli od razu samodzielnie poprowadzić salonik prasowy. Swoje działania ukierunkowaliśmy przede wszystkim na ułatwieniu im przy- szłej pracy, dlatego oferujemy różne udogodnienia, jak np. pomoc przy założeniu działalności, wsparcie w zakresie obsługi księgowej, czy pomoc w poszukiwaniu współpracownika. Nie wymagamy wkładu własnego, za to gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe, atrakcyjny system prowizji i pomoc na każdym etapie pracy – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
– Sam system komputerowy jest prosty, więc nie powinien przysparzać trudności w posługiwaniu się nim. Wszystkie procedury, zadania, działania są ponadto opisane w Księdze Partnera i na portalu Partnera. Dzięki temu, że znajdują się one w Internecie każdy w dogodniej chwili może do nich zajrzeć, zapoznać się lub przypomnieć sobie co jak robić – zachęca pani Teresa Serwata. – Jest to niesamowite udogodnienie i ułatwienie pracy. Każde nowe zadanie jest dokładnie opisywane, a w razie jakichkolwiek niejasności zawsze można liczyć na pomoc ze strony pracowników Kolportera. Ja nie żałuję, że podjęłam współpracę z Kolporterem, choć handel był dla mnie zupełną nowością. Ale ponoć do odważnych świat należy.

Dołącz do nas! Poprowadź salonik prasowy!

Kontakt: 801 40 40 44 , 41 367 84 49

www.twojsalonik.pl

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )