Case: Kolporter SA otwiera się na seniorów

Rośnie liczba firm kierujących swoją ofertę do seniorów. Przedsiębiorstwa widzą osoby 50+ w roli swoich klientów i coraz częściej także w charakterze partnerów biznesowych. W lipcu firma Kolporter poinformowała o nowych propozycjach współpracy dedykowanych grupie 50+. Największy dystrybutor prasy w Polsce proponuje otwarcie saloników prasowych seniorom. W tym celu przeanalizowano dotychczasową ofertę, wyeliminowano przeszkody istotne z punktu widzenia osób 50+, wzmocniono oferowane wsparcie, wykorzystano także wskazówki Programu Otwarci 50+.

Salonik prasowy Kolporter - otwarty na seniorów

 Kolporter praktycznie od początku swojej działalności jest firmą otwartą m. in. na aktywizację zawodową osób starszych. Przygotowaliśmy nowy system szkoleń, wyeliminowaliśmy podstawową barierę, którą była kaucja, wzmocniliśmy opiekę ze strony przedstawicieli naszej firmy. Dla osób w wieku przedemerytalnym i emerytalnym prowadzenie saloniku prasowego stanowi bardzo interesującą propozycję, dającą nie tylko gwarantowane, stałe przychody, ale także możliwość pełnej aktywności zawodowej, łącznie z perspektywą awansu – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera dla Głosu Wielkopolski.

Kolporter w związku z odświeżoną propozycja współpracy dołączył do ogólnopolskiego programu dedykowanego seniorom – „Otwarci 50+”. Przystąpienie do programu jest równoznaczne z poparciem „Kredo Firm Otwartych 50+”, czyli ośmiu najważniejszych z punktu widzenia osób starszych kwestii. Program to inicjatywa, która łączy firmy otwarte na osoby po 50 roku życia – zarówno jeśli chodzi o zatrudnienie, jak i ofertę produktów czy usług. Program „Otwarci 50+” powstał z inicjatywy redakcji „Gazety Senior” i ma na celu łączenie środowisk biznesmenów i seniorów.

Link do Programu Otwarci 50+

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany