Monetia aktywizuje seniorów

Monetia aktywizuje seniorów

Właściciel największej w kraju sieci agencji płatniczych daje aktywnym seniorom możliwość powrotu do życia zawodowego. Namawia ich do współpracy w ramach franczyzy.

Spółka wypracowała jeden z najbardziej skutecznych na polskim rynku programów partnerskich. Próg wejścia we współpracę jest relatywnie niewielki – wystarczy jednorazowo kilkaset złotych i prawo do dysponowania lokalem, w którym przyszły franczyzobiorca będzie prowadzić działalność, czyli obsługiwać podstawowe transakcje gotówkowe. W zamian otrzymuje wsparcie organizacyjne, merytoryczne i atrakcyjny system wynagradzania. Ponadto Monetia aktywnie rozbudowuje ofertę o produkty, których sprzedaż generuje dla partnerów dodatkowy obrót. Statystycznie na jeden oddział w ciągu roku przypada 21,5 tys. transakcji o wartości 4,3 mln zł.
Osoby 50+ wciąż chcą być czynne zawodowo, angażować się w nowe projekty. Mają do zaoferowania bogate doświadczenie i są odpowiedzialne. – mówi Piotr Zięba, wiceprezes zarządu Monetii odpowiedzialny za sprzedaż. – W lokalnych społecznościach są rozpoznawalne, cieszą się zaufaniem. Chcemy wykorzystać ten potencjał do rozwoju naszej sieci placówek.
Monetia posiada obecnie ponad 700 oddziałów franczyzowych w całym kraju. Przyrost ich liczby w skali roku przekracza 11%. Skuteczność pozyskiwania franczyzobiorców i ich lojalności są istotne dla utrzymania tego tempa w kolejnych latach.
Staramy się wypełniać niszę, która powstaje na rynku z powodu postępującej likwidacji placówek bankowych – tłumaczy Piotr Zięba – Rozbudowujemy sieć w mniejszych miejscowościach, osiedlach, które są dla banków mniej atrakcyjne. Przy okazji tworzymy seniorom możliwość ponownego włączenia się w życie społeczne i powiększenia domowych budżetów, a być może czasem nawet spełnienia marzeń o pracy w renomowanej instytucji finansowej.
W Polsce odsetek osób pracujących w wieku 50+ wynosi 32%, w UE to 42%. Celem określonym w strategii lizbońskiej jest realizacja działań, które zapewnią połowie pięćdziesięciolatków pracę.
Szczegółowe warunki przystąpienia do programu franczyzowego Monetia udostępniła na swojej stronie www.monetia.pl

Więcej o Monetia Sp. z o.o.

Monetia zaczęła działać w 2006 roku jako agencja bankowa – jedna, wspólna marka dla ogólnopolskiej sieci agencji. Monetia to obecnie największa sieć agencji płatniczych w Polsce pod względem liczby placówek i realizowanych transakcji. Każdego miesiąca setki punktów w całej Polsce obsługują ponad pół miliona klientów, którzy opłacają rachunki, wypłacają gotówkę i doładowują konta swoich telefonów komórkowych. Spółka jest operatorem międzynarodowych przekazów pieniężnych poprzez platformę Monetia24.pl. Pośredniczy także w dystrybucji i sprzedaży krótkoterminowych kredytów i pożyczek.
Monetia współpracuje równocześnie z wystawcami płatności masowych m.in. Multimedia, Vectra, PGE, urzędami skarbowymi czy licznymi wspólnotami oraz spółdzielniami mieszkaniowymi. Świadczy również usługę outsourcingu obsługi kasowej dla Banku DnB oraz Getin Noble Bank. Jako pierwsza i jedyna w Polsce spółka oferuje usługę fulfillmentu adresowaną do firm, które wymagają weryfikacji nabywców swoich produktów, oferowanych zdalnie. W 2014 r. Monetia uzyskała licencję krajowej instytucji płatniczej Komisji Nadzoru Finansowego. Nowym właścicielem Monetii jest Certis Investments Sp. z o.o., której udziałowcami są TFI Capital Partners Investment I FIZ oraz Zarząd Monetii.

Logo Monetia

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )