Senior na e-zakupach. Linda Matus i Ilona Zakowicz dla Marketer+

W najnowszym numerze magazynu Marketer+, nasze ekspertki Linda Matus i Ilona Zakowicz piszą o tym, dlaczego klienci 50+ decydują się na robienie zakupów w internecie, co może skłonić klienta 50+ do robienia zakupów online, a co go do tego zniechęca i z czego wynika to całe zamieszanie wokół e-seniora. Artykuł „Senior na e-zakupach” przeczytacie na stronach 12 – 16 wydania specjalnego.

Marketer+ Linda Matus Ilona Zakowicz

Magazyn Marketer+ można kupić w Empiku lub zamówić w prenumeracie (szczegóły na marketerplus.pl).

Poniżej prezentujemy fragment z artykułu, 5 z 17 wskazówek o czym pamiętać przystosowując e-sklep do potrzeb grupy 50+:

  • zastosuj proste fonty bez szeryfów i ozdobników: Tahoma, Arial, Helvetica o wielkości minimum 12 lub 14 pkt.;
  • tekst wyrównaj do lewej strony – jest łatwiejszy do czytania;
  • nie stosuj drukowanych liter, ewentualnie sporadycznie dla zaakcentowania ważnego słowa;
  • podkreślenia stosuj tylko do linków;
  • im większy kontrast, tym łatwiejsza percepcja, stąd czarne napisy na białym tle będą najlepiej komunikować treść;

(…) więcej w artykule magazynu Marketer+

 

 

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus (0 )