
Seniorki i señority u Dolce & Gabbana
Najnowsza kolekcja Dolce & Gabbana na wiosnę 2015 przykuwa uwagę. I nie chodzi tu jedynie o wyrazisty, barwny mariaż stylów Włoch i Hiszpanii. W kampanii reklamowej, obok wiotkich modelek (Bianca Balti, Vittoria Ceretti, Irina Sharipova oraz Blanca Padilla) i przystojnych torreadorów (w kampanii znalazł się m. in. José Maria Manzanares, jeden z najsłynniejszych torreadorów świata) występują… seniorki! Nie są to panie po operacjach plastycznych czy upiększone pracą sztabu makijażystów i speców od obróbki obrazu. Ta kampania nie ukrywa zmarszczek, za to pokazuje coś, o czym świat mody nieraz zapomina: piękno nie jest wyłącznie domeną młodych. Zdjęcia podpisano zdaniem: „Śmiech kobiety w każdym wieku jest synonimem czystego piękna”. Pełne gracji siwowłose modelki ubrane są w tradycyjną czerń i liczne, bogate dodatki – przepiękne chusty, tiary, wianki. Iskrzy się złoto i czerwień, czarują delikatne koronki, nad wszystkim jednak góruje niezwykły urok modelek. Panie są bardzo naturalne, widać nawet lekkie zawstydzenie planem zdjęciowym i poświęcaną im uwagą. Doświadczenie, a mimo to świeżość – ta mieszanka nie umknęła obserwatorom świata mody. Fotografie urzekły już koneserów dobrego stylu i spotkały się z niezwykle przychylnym przyjęciem w Internecie. Zachęcamy do obejrzenia całego spotu reklamowego i zajrzenia na stronę profilu Instagram Dolce & Gabbana.
Fot. Dolce & Gabbana
- Czego się napijesz? Czym grozi odwodnienie! - 17 sierpnia, 2020
- Senior u dentysty - 16 kwietnia, 2015
- Uniwersytet trzeciego wieku – czas refleksji i samorealizacji - 9 marca, 2015