
Wygraj kolację z Robertem Janowskim
Spis Treści
Rozpoczął się konkurs, w którym do wygrania jest spotkanie z ambasadorem kampanii „9 milionów powodów”. Wygraj kolację z Robertem Janowskim w jednej z warszawskich restauracji. Zgłoszenia do 30 września.
Zwycięzcy konkursu będą mieć szansę spotkać się z Robertem Janowskim w jednej z warszawskich restauracji, zjeść razem kolację i porozmawiać. A jest o czym – ambasador kampanii „9 milionów powodów” przez lata prowadził jeden z najpopularniejszych programów telewizyjnych „Jaka to melodia?”, autorskie audycje w radiu, wydawał płyty, występował na deskach teatru, a od września rusza z nowym telewizyjnym show muzycznym. Tematów do rozmowy na pewno więc nie zabraknie, a lata fascynujących doświadczeń i sympatyczna osobowość artysty uczynią ten wieczór wyjątkowym przeżyciem.
Kampania 9 milionów powodów
Konkurs jest częścią kampanii „9 milionów powodów”, której celem jest wspieranie osób noszących protezy zębowe na drodze do samoakceptacji. Nadal wiele osób postrzega protezy zębowe jako przykrą konieczność, a ponad połowa osób noszących protezę deklaruje, że przynajmniej od czasu do czasu spotyka się z trudnościami związanymi z jej noszeniem. 52% pacjentów odczuwa ogólne poczucie dyskomfortu, a 51% z nich mówi o niekontrolowanym ruszaniu się protezy. Dodatkowo, aż 41% osób deklaruje, że każdego dnia obawia się o możliwość wysunięcia się lub wypadnięcia protezy. Historie bohaterów kampanii społeczno-edukacyjnej „9 milionów powodów” dowodzą, że nie musi tak być.
W tym roku w ramach kampanii, eksperci marki Corega wyruszyli w Polskę, by edukować na temat poprawnego używania i pielęgnowania protez zębowych. Podczas indywidualnych spotkań z pacjentami starano się także uświadamiać, że noszenie protezy to coś normalnego, czego nie należy się wstydzić. Bohaterowie kampanii są tego doskonałym przykładem.
– Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że Polacy noszący protezy zębowe to grupa aż 9 milionów osób. Jest ich więcej niż tych, którzy noszą okulary. Razem z marką Corega chcemy odczarować ten temat i podarować im dodatkowe powody do uśmiechu – jednym z nich mam nadzieję będzie nasze wspólne spotkanie – mówi Robert Janowski, ambasador kampanii.
Wygraj kolację z Robertem Janowskim – konkurs
W filmach, które obejrzeć można na stronie internetowej kampanii, bohaterowie opowiadają o tym, jak produkty Corega pomagają im w spełnianiu licznych pasji i cieszeniu się życiem. Teraz każdy może do nich dołączyć i przedstawić własną historię. Co więcej, odpowiadając na pytanie konkursowe „Jak Corega zmieniła Twoje życie?” można wygrać kolację z Robertem Janowskim. Na kolację z gwiazdą w jednej z warszawskich restauracji uda się w sumie 9 osób, a na pozostałych laureatów konkursu czekają płyty z autografem artysty oraz zestawy produktów Corega. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny krem do mocowania protez lub pastę do zębów marki COREGA i zachować paragon, a następnie do 30 września wysłać SMS zgłoszeniowy z odpowiedzią na pytanie.
Organizatorem i inicjatorem kampanii jest firma GlaxoSmithKline, właściciel marki Corega, będącej liderem w segmencie produktów do mocowania i higieny protez zębowych.
- Światowy Dzień Choroby Alzheimera – 21 września - 21 września, 2021
- 10 faktów o chorobie Alzheimera - 21 września, 2021
- Grillowe menu – zdrowo i smacznie - 30 kwietnia, 2021