obrazy nie zostały wyświetlone
Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+. DEBATA

Marketing generacji silver, potencjał konsumencki oraz profil klienta 50+. DEBATA

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej zaprasza na kolejną, wakacyjną debatę on-line. Pierwsze spotkanie poświęcone zostało zdrowiu seniorów, tym razem eksperci rozmawiać będą o marketingu produktów i usług kierowanych do dojrzałych konsumentów. 

Marketing generacji silver

Statystyka mówi dziś wprost: co trzeci mieszkaniec Polski przekroczył pięćdziesiątkę. Zachodzące zmiany społeczne nie mogą być jednak sprowadzane wyłącznie do kwestii demograficznych. Dla uchwycenia całości obrazu równie ważne jest na przykład zjawisko bogacenia się społeczeństwa. Dziś Polacy w wieku 50 + dysponują takim samym, zasobnym portfelem, jak osoby z przedziału 18-49 lat. Silversi to kilkanaście milionów konsumentów, co oznacza, że tylko w naszym kraju jest ich więcej niż wszystkich mieszkańców przykładowo Szwecji, Norwegii, Holandii czy Belgii. Nikt nie pominąłby takich rynków, a u nas grupę komercyjną wciąż zamyka „magiczna” liczba 49.

Właśnie ukazała się na rynku książka pt. „Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+” kompleksowe ujęcie tematu silver marketingu. Podczas debaty odkryte zostaną niektóre karty z tej encyklopedii wiedzy o rynku senioralnym i badania, które nie były do tej pory nigdzie prezentowane.
Eksperci zaprezentują skuteczne sposoby i dobre praktyki stosowane w tworzeniu narracji i „atlas stereotypów”, których należy się wystrzegać. Zatrzymają się na chwilę przy mediach (przede wszystkim tradycyjnych) i tworzeniu skutecznego planu komunikacji. Internet i pokolenie silver, czyli jak wygląda komunikacja z cyfrowym seniorem, to kolejny temat w dyskusji. Udział w debacie jest nieodpłatny i wymaga rejestracji.

Zaproszeni goście

Zaproszeni prelegenci to Michał Bonarowski – PR brand manager Allegro, Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. strategii produktu – Biuro Reklamy TVP, Piotr Machul – zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” , Norbert Kilen – Dyrektor Zarządzający On Board Think Kongs, Paweł Patkowski – Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska. Głos środowiska reprezentować będą Hanna Piekarska – znana modelka oraz Ireneusz Korzeniewski – Styleman, bloger, influencer.  Dyskusję moderuje Marzena Rudnicka – Prezes Zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej.

Debata KIGS – termin, miejsce

Środa, 5 sierpnia 2020, godz. 11:00-12:30. Zapisy do bezpłatnego udziału ruszyły na stronie internetowej (KLIKNIJ TUTAJ)

Relacja z pierwszej srebrnej debaty poniżej:

Srebrna debata KIGSu Zdrowie w pandemii. Eksperci alarmują – seniorom grozi widmo nieleczonych chorób

Kategorie
Udostępnij