Opowiadanie historii w marketingu 50+ seminarium w Poznaniu

Opowiadanie historii jako podstawowa umiejętność skutecznego marketingowca – zapraszamy na seminarium połączone z warsztatem z marketingu 50+. Spotkanie zorganizowane jest dla wystawców Targów Viva Seniorzy, dla których udział jest bezpłatny.

Opowiadanie historii w marketingu 50+

Wspólnie z Centrum Inicjatyw Senioralnych z Poznania przygotowaliśmy dodatkową atrakcję dla wystawców Targów Viva Seniorzy. W sobotę 23 kwietnia, drugiego dnia targów, będzie można wziąć udział w seminarium, które poprowadzi Linda Matus – prezes zarządu Silver Store sp. z o.o., założycielka agencji MediaSenior.pl i redaktor naczelna czasopisma „Gazeta Senior”.

Porozmawiamy o opowiadaniu historii, które sprzedają seniorom.

To jest dziś ważna umiejętność, która pozwala prowadzić skuteczne działania marketingowe. Postaramy się wykorzystać storytelling w reklamie i promocji kierowanej do seniorów.

Opowiadanie historii – stara metoda na starszych klientów.

Trudno dziś uciec przed pozyskiwaniem fanów, klientów, projektów i pieniędzy. Marketing dotyczy każdego, także organizacji pozarządowych i  samorządowych. Spotkanie poświęcone będzie metodzie starej jak świat, ale odkrywanej na nowo jako storytelling. Dowiesz się, jak wykorzystać opowiadanie historii w działaniach marketingowych kierowanych do seniorów.

Jak wziąć udział?

Jeżeli reprezentujesz organizację pozarządową lub organizację senioralną, więcej informacji o zasadach udziały w wydarzeniu znajdziesz na stronie Centrum Inicjatyw Senioralnych: pod linkiem:  www.centrumis.pl/edycja-2016.html.
Jeżeli twoja działalność ma charakter komercyjny, kontaktuj się z MTP, więcej www.vivaseniorzy.pl/

Redakcja
CATEGORIES
Share This

Zapisz się do newslettera Gazety Senior!

To proste, aby otrzymywać nasz Newsletter, wypełnij trzy pola poniżej i kliknij „Zapisz mnie do Newslettera”. Usługa jest bezpłatna.


This will close in 0 seconds