Poznaj lepiej pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach i wyprzedź internetowych rywali

Poznaj lepiej pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach i wyprzedź internetowych rywali

Już od wielu lat pozycjonowanie stron staje się podstawową metodą gwarantującą widoczność marki w internecie. Dziś, jeśli poszukujemy długofalowej strategii sprzedażowej, bez wątpienia wybieramy właśnie walkę o pozycję w Google. Właśnie dlatego wraz z ekspertami z branży SEO postanowiliśmy przybliżyć Wam najważniejsze zagadnienia łączące się z tym sposobem na popularność w świecie WWW w nadchodzącym 2021 roku.

Oprzyj link building na wysokiej jakości content marketingu i zacznij liczyć zyski

Bez wątpienia content marketing pozostaje królem sieciowych zabiegów promocyjnych od ponad dekady. Z tego też powodu nowo pojawiające się w internecie firmy od razu ruszają z kampaniami tworzenia atrakcyjnych tekstów i materiałów multimedialnych odpowiadających na problemy wybranej grupy docelowej. Oczywiście za generowanie tego pokroju treści dla naszego biznesu możemy wziąć się samodzielnie, jednak najczęściej z racji braku czasu i sił przedsiębiorcy zdają się na pomoc specjalistów. Są to oczywiście doświadczeni copywriterzy, dziennikarze i blogerzy współpracujący z fachowymi agencjami interaktywnymi. Owocami ich pracy pozostają zaś regularnie publikowane artykuły, które nie tylko mają zaciekawiać, ale także angażują swoich odbiorców zmuszając ich do dzielenia się w sieci odnośnikami do naszych treści.

Tworzenie contentu to jednak jedno, tym co jest jednak równie ważne jest konieczność dotarcia z tekstami do jak najszerszej grupy odbiorców. Tu także najlepiej będzie, jeśli dystrybucją materiałów zajmą się profesjonaliści z agencji – to oni bowiem dysponują całą siecią medialnych i internetowych partnerów, na których stronach będą publikowane Twoje unikatowe artykuły zapewniając im jak największą publiczność a przy okazji budując zaplecze linków przychodzących na stronę. Ta ostatnia kwestia pozostaje szczególnie ważna z racji tego, że Google na podstawie odsyłaczy przychodzących do naszego serwisu ustala nasz ostateczny obraz i miejsce w konkretnych wynikach wyszukiwania.

Pamiętaj, że urządzenia mobilne mają dziś w sieci pierwszeństwo

Nieustannie rośnie tendencja do korzystania z wyszukiwarki za pomocą smartfonów i tabletów. Przenośna elektronika odpowiada obecnie za przeszło 50% zapytań kierowanych do Google a w przyszłości ten spory odsetek ma się jeszcze zwiększyć. Z tego tytułu powinniśmy zwrócić baczniejszą uwagę na sposób, w jaki nasza strona wyświetla się na ekranach o małych rozdzielczościach. Często nawet najbardziej cenione firmy zapominają o odpowiedniej osobnej wersji mobilnej strony albo nie zwracają zbyt wielkiej uwagi na dostosowanie jej funkcjonalności zgodnie z zasadami User Experience. Na koniec nie powinniśmy też zapominać o takich wątkach związanych z urządzeniami przenośnymi jak chociażby czas ładowania szablonu oraz wyszukiwanie głosowe. Bez wątpienia samodzielne zajęcie się tymi zagadnieniami jest możliwe, jednak zapisując się pod opiekę agencji marketingu online obok wygody zyskujemy cenny czas i gwarancje bezpieczeństwa całej operacji. Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach daje najlepsze efekty, kiedy współpracujemy z profesjonalistami!

Artykuł partnerski, źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Kategorie
Udostępnij