Pasażer otrzyma 5000 zł, jeśli trafi do szpitala z powodu COVID-19

Pasażer otrzyma 5000 zł, jeśli trafi do szpitala z powodu COVID-19

W czasie epidemii Hoper, oferujący przejazdy od adres do adres po Polsce i za granicę, wprowadza do swojej oferty unikalne rozwiązanie, Tarczę Hopera. Ma ona dać gwarancję bezpieczeństwa sanitarnego podróżnym, którzy zaufali firmie.

Teraz, kiedy wiele osób planuje spędzić swój wakacyjny urlop w polskich miejscowościach wypoczynkowych, Hoper umożliwia podróżującym przejazd spod drzwi swojego domu, bezpośrednio pod wybrany adres docelowy. Podróż odbywa się minivanem, który może przewieźć maksymalnie ośmiu pasażerów. Jadąc wprost spod drzwi domu pod wskazany adres, podróżujący unika dużych skupisk ludzi, m.in. na dworcach, nie musi również korzystać z komunikacji miejskiej.

Ochrona sanitarna dla pasażerów

W związku z obecnie panującą sytuacją firma wprowadziła szereg rozwiązań i obostrzeń mających na celu ochronę zdrowia podróżujących wobec ryzyka zakażenia koronawirusem.

  • Każdy z pasażerów ma obowiązek zdezynfekowania rąk przed podróżą oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, w trakcie przejazdu. Płyn do dezynfekcji rąk dostępny jest w pojeździe.
  • Przed podróżą każdy z pojazdów przechodzi dezynfekcję oraz poddawany jest ozonowaniu. Niektóre elementy samochodu (np. klamki) dezynfekowane są także w czasie trwania przejazdu.
  • Każdy z pasażerów ma obowiązek podróży w maseczce.
  • Kierowcy mają do swojej dyspozycji środki ochronne, w postaci rękawiczek oraz maseczek.
  • Przed podróżą każdy z pasażerów zostaje poddany pomiarowi temperatury. Osoby z gorączką lub infekcją nie mogą korzystać z przejazdu.

Tarcza Hopera, czyli podróż bezpieczna od COVID-19 lub zwrot pieniędzy

Wielu przewoźników dostosowując się do wytycznych sanitarnych wprowadza procedury mające chronić pasażerów. Hoper idzie jednak dużo dalej – wprowadza „Tarczę Hopera” czyli rozwiązanie finansowe dla pasażerów, które wzmacnia zastosowane środki bezpieczeństwa sanitarnego podczas podróży.
Jeśli, pomimo zastosowanego reżimu sanitarnego, podróżujący Hoperem zachoruje na COVID-19, otrzymuje od firmy całkowity zwrot kosztu przejazdu. Warunkiem jest dostarczenie, w ciągu 14 dni od momentu przejazdu, wyników testu potwierdzającego zakażenie.
Dodatkowo, każdy podróżujący Hoperem, który trafi z powodu COVID-19 do szpitala i w ciągu 7 dni od jego opuszczenia, przekaże firmie dowód hospitalizacji, otrzyma dofinansowanie w wysokości do 5000 złotych.

Więcej tras nad morze

Hoper w okresie letnim poszerza swoją ofertę tras nadmorskich. Do tej pory do wielu nadmorskich miejscowości prowadziły trzy trasy obsługiwane przez firmę: z Wrocławia przez Zieloną Górę i Szczecin do wszystkich miejscowości zachodniego wybrzeża aż po Darłówko; z Wrocławia przez Konin i Toruń do Trójmiasta i dalej do Władysławowa i Karwi oraz z Wrocławia przez Poznań do miejscowości nadmorskich w pasie od Kołobrzegu po Ustkę. W tym roku także mieszkańcy Śląska, Małopolski oraz województwa łódzkiego uzyskali możliwość przejazdu Hoperem bezpośrednio spod drzwi domu na Pobrzeże Kaszubskie, od Gdańska aż po Karwię. Dodatkowo mieszkańcy Mazowsza, Kujaw, Lubelskiego oraz Podkarpacia będą mogli cieszyć się w tym sezonie przejazdem “od adresu do adresu” do m.in. Kołobrzegu, Mielna czy Dźwirzyna.

Hoper, poza przedłużeniem trzech już istniejących tras, planuje uruchomić trzy zupełnie nowe połączenia nad morze na okres letni. Jedna z nich łączyć będzie rejon Białegostoku m.in. z Kołobrzegiem i Dźwirzynem. Druga trasa przebiegać będzie od Włocławka w kierunku Szczecina, Międzyzdrojów oraz Rewala. Ostatnia trasa umożliwi natomiast mieszkańcom Kotliny Kłodzkiej i Opolszczyzny komfortowy dojazd do Trójmiasta, Władysławowa i dalej aż do Karwi.
Szczegółowe informacje na temat usługi Hoper, przebiegu tras oraz Tarczy Hopera dostępne są na stronie internetowej TUTAJ.

Kategorie
Udostępnij